Hoe bestel ik?

Stap 1:
Beweeg de muis over de menu items "Koffie, Thee, Machines enz.". Je ziet nu alle categorieën. Maak jouw keuze door op de gewenste categorie te klikken.

Stap 2:
In de categorie kun je het aanbod van producten bekijken. Klik op de afbeelding van het product of op de "Koop nu" knop om meer over het product te weten te komen en/of te bestellen. Naast de afbeelding van het product kun je de gewenste aantallen ingeven. Er kunnen ook andere opties weergegeven worden waaruit je dient te kiezen. Onderaan de pagina vind je uitgebreide informatie over het product.

Stap 3:
Als je de juiste aantallen en gewenste opties hebt ingegeven klik je op "In winkelmandje". Het product is in het winkelmandje geplaatst en je bevind je nu in het winkelmandje en kunt er nu voor kiezen om:

A: verder te winkelen.
Klik links onderin in het winkelmandje op "Verder winkelen".

B: de opties van de gekozen producten aan te passen of de producten te verwijderen.
Klik bij het product op "Wijzig opties". De aantallen kun je in het winkelmandje aanpassen.

C: af te rekenen.
Klik op "Betalen"om jouw bestelling af te rekenen.

Attentie!
Je dient voor minimaal € 15,00 te bestellen. Vanaf € 50,00 betaal je geen verzendkosten. Onder de € 50,00 betaal je € 4,95 verzendkosten. Zie voor meer informatie: Bestelling & levering.

Stap 4:
Registreren of inloggen
Om af te kunnen rekenen moet je je registreren of inloggen als klant. Als je je registreert als klant dien je alle verplichte velden met een * in te vullen en een gebruikersnaam en wachtwoord op te geven. Indien gewenst kun je ook een ander afleveradres opgeven. Je ontvangt een kopie van jouw registratie op het opgegeven e-mailadres. Zodra je een account hebt kun je te allen tijde jouw gegevens aanpassen door eerst in te loggen en rechtsboven in het scherm te kiezen voor "Mijn account".
 
Stap 5:
Verzenden/ betalen.
Kies de gewenste verzendmethode:

DHL verzending: € 4,95 of € 0,00 bij een bestelling vanaf € 50,00.
Hiervoor gelden onze leveringsvoorwaarden. Zie Bestelling & levering.

Afhalen in de winkel in Baarn
Je betaalt geen verzendkosten en kunt de bestelling de volgende werkdag (ma t/m vr) na 16.00 uur afhalen in de koffiewinkel aan de Laanstraat 49 in Baarn.

Stap 6:
Samenvatting Bestelling.
Controleer jouw bestelling en scroll naar beneden, je kunt eventueel een opmerking toevoegen.

Stap 7:
Kortingscode.
Indien je een kortingscode hebt dan kun je deze hier ingeven. De korting wordt in mindering gebracht op het totaal of op de desbetreffende producten.

Stap 8:
Akkoord.
Je dient akkoord te gaan met onze algemene leveringsvoorwaarden om jouw bestelling definitief te maken. Vink het akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden aan. Je kunt nu op de knop "Afrekenen bestelling" klikken.

Stap 9A: Betaal per bank met o.a. iDEAL of met uw creditcard
Je komt nu in de beveiligde betaalomgeving. Kies met iDEAL of een andere betaalservice de juiste bank of kies een credit card-maatschappij en volg de instructies op het scherm. Als de betaling voltooid is ontvang je op het opgegeven e-mailadres een copy van jouw bestelling. Je wordt automatisch terug gestuurd naar de webwinkel. Jouw bestelling is nu geplaatst en betaald.

Stap 9B: PayPal: betaal d.m.v. uw PayPal-tegoed
Je wordt doorgestuurd naar de PayPal omgeving waar je kunt inloggen op jouw account. Volg de instructies op het scherm. Als de betaling voltooid is ontvang je op het opgegeven e-mailadres een copy van jouw bestelling. Je wordt automatisch terug gestuurd naar de webwinkel. Jouw bestelling is nu geplaatst en betaald.

Hulp nodig bij het bestellen in de Boot Koffie webwinkel?
Je kunt eenvoudig en veilig jouw bestelling bij ons plaatsen. Mocht je toch problemen ondervinden tijdens het bestellen dan assisteren wij je graag telefonisch (Tel 035-5417178) tijdens kantooruren ma. 10.00 uur t/m 17.00 uur en di. t/m vr. 09.00 uur t/m 17.00 uur. Buiten kantooruren kun je gebruik maken van het contactformulier of een e-mail sturen naar info@bootkoffie.nl. Je hoort dan zo spoedig mogelijk van ons.
 

Navigatie